buy

buy

  • ۰
  • ۰

مجموعه دهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مدیریت ساخت

مجموعه دهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مدیریت ساخت

مدیریت ساخت یکی از شاخه‌های مهندسی عمران است که به برنامه‌ریزی، هدایت، اجرا، کنترل و مدیریت پروژه‌های عمرانی و ساخت‌وساز می‌پردازد. متخصصان و مدیران ساخت، ضمن آشنایی با مهارت‌های فنی و مهندسی مرتبط با فعالیت‌های مهندسی عمران، با استفاده از مهارت‌های مدیریتی موجود در این رشته به هدایت و مدیریت منابع انسانی و مالی در فرآیند انجام پروژه‌ها می‌پردازند.

امروزه مدیریت ساخت در جهت ارتقاء کیفیت و کاهش مدت و هزینه انجام پروژه‌ها و نیز اجرای دقیق طراحی و ساخت سازه‌های مهم مانند پل‌ها، سدها، بنادر و سازه‌های دریایی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها، ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ و بسیاری سازه‌های دیگر، نقش مهمی را دارا می‌باشد.

این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 320 کتاب در زمینه مدیریت ساخت و در موضوعات اصول و مبانی مدیریت ساخت، مدیریت پروژه، مدیریت زیرساخت، مدیریت ایمنی، مدیریت ریسک، مدیریت پل، مدیریت پروژه‌های ساخت‌و‌ساز، مدیریت عملکرد، مدیریت کیفیت پروژه، قراردادهای ساخت‌و‌ساز، قراردادهای پیمان‌کاری ساختمان، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، برآورد هزینه، برنامه‌ریزی ساخت‌وساز، برنامه‌ریزی شهری، برنامه‌ریزی سیستم‌های حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی و طراحی فرودگاه، ارزیابی ریسک، کاهش خطر، ایمنی ساختمان‌ها در برابر حریق، مدل‌سازی اطلاعات ساختمان، روش‌های ساخت و ساز، مدیریت مالی و حسابداری در ساخت‌وساز، نظارت بر ساخت‌وساز، قابلیت اعتماد سازه‌ها، اقتصاد مهندسی، زمان‌بندی پروژه‌های ساختمانی، ساختمان سبز، ساخت‌وساز مدرن، ویژگی‌های ساخت‌و‌ساز، مقالات، هندبوک‌ها، فرهنگ لغات و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مهندسان عمران و مدیران ساخت تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از 320 کتاب در زمینه مدیریت ساخت
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

تمامی کتاب‌های موجود در این بسته جامع به زبان اصلی می‌باشند و اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ،CHM و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در 2 دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.

تصاویر جلد برخی از کتاب‌های این مجموعه:










قیمت : 36000 تومان



روش خرید: برای خرید "مجموعه دهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مدیریت ساخت" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


1-روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.





سایر محصولات :
خرید پستی مجموعه هشتم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندس پل
خرید پستی مجموعه نهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندسی سد و سازه‌های هیدرولیکی
خرید پستی مجموعه دهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مدیریت ساخت
خرید پستی مجموعه دوازدهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ تکنولوژی بتن، مواد و مصالح ساخت‌وساز

مجموعه هفتم مجلات صنعت ساختمان
مجموعه پنجم کتاب‌های مهندسی مکانیک؛ مکانیک جامدات
جوشکاری لیزر
مجموعه چهارم کتاب‌های آمار؛ آمار اقتصادی
بارگذاری جرثقیل ها
برگزیده کتابها و مجلات رباتیک و الکترونیک /اورجینال
مجموعه هجدهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مهندسی محیط زیست
مجموعه آرشیو مجله Science
مجموعه دهم کتاب‌های مهندسی عمران؛ مدیریت ساخت


کلمات کلیدی :هندسی عران؛ دیریت کتاب‌های هندسی عران؛ عران؛ دیریت ساخت برای نایش فایل‌ها زینه دیریت ساخت دیریت ساخت جوعه دیریت ساخت کتاب‌های هندسی عران؛ دیریت هندسی عران؛ این جوعه درب نزل دیریت هندسی برناه‌ریزی کتاب‌های ساخت‌وساز عران؛ هزینه تحویل نایید
  • ۹۶/۰۶/۱۸
  • میلاد میلادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی